Monday, August 6, 2012

Flashmob

A flashmob unatkozó hülyegyerek által kitalált ökörség.

Lényeg: összegyűlönk és valami értelmetlenséget csinálunk sokan, egyszerre, egyféle módon.

Amikor elkezdődött a flesmobok divatja, nekem volt egy igazi polgárpukkasztó flesmob-ötletem: összegyűlünk és 15 percig úgy viselkedünk, mintha normális emberek lennénk. Ezt minden flasmob-hívő sértőnek vélte.

Az ilyesmi egyébként úgy 15-16 éves korig elfogadható, fejlettebb egyedeknél 13-14 éves korig. Akkoriban az ember "lázad" csak úgy. Pl. én is "lázadtam" akkoriban: direkt nem kapaszkodtam a mozgólépcsőn, mert megalázónak tartottam a "kapaszkodjanak!" feliratot - NEKEM AZTÁN NEM PARANCSOL A BKV! :-)

De 15-16 éves kor után az ilyesminek a neve idiotizmus, s kezeltetni kell sürgősen.

No comments:

Post a Comment